ÁSZF

    Erla Villa - ÁSZF

    Tartalom

     

    1. A Szolgáltató adatai
    2. Általános szabályok
    3. Szerződő fél
    4. A Szerződés létrejötte, a foglalás módja, módosítása, értesítési kötelezettség
    5. Árak
    6. Családi kedvezmények
    7. Fizetés módja, garancia
    8. A szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei
    9. Háziállatok
    10. A szerződés teljesítésének visszautasítása, a szolgáltatási kötelezettség megszűnése
    11. Lemondási feltételek
    12. Elhelyezési garancia
    13. A vendég betegsége, halála
    14. A Szerződő fél jogai
    15. A Szerződő fél kötelezettségei
    16. A Szerződő fél kártérítési felelőssége
    17. A Szolgáltató kötelezettsége
    18. A Szolgáltató kártérítési felelőssége
    19. Vis major
    20. A felek jogviszonyában alkalmazandó jog, eljáró bíróság

     

    1. A Szolgáltató adatai

    Név: Erla Villa boutique hotel
    Cím: 3300 Eger, Kovács János utca 25-27.
    Telefonszám: +36 30 589 65 36
    Web: www.erlavilla.hu
    E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

     

    1. Általános szabályok

    2.1. Jelen „Általános Szerződési Feltételek” szabályozzák a Szolgáltató szálláshelyének, és szolgáltatásainak igénybevételét.

     

    2.2. Speciális, egyedi feltételek nem képezik részét a közölt Általános Szerződési Feltételeknek, de nem zárják ki a külön megállapodások megkötését utazásközvetítőkkel, szervezőkkel esetenként más és más, az üzlet típusának megfelelő kondíciókkal.

     

    1. Szerződő fél

    3.1. A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat a Vendég veszi igénybe.

    3.2. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég közvetlenül adja le a Szolgáltatónak, úgy a Vendég a Szerződő fél. A Szolgáltató és a Vendég együttesen - a feltételek teljesülése esetén - szerződéses felekké válnak (továbbiakban Felek).

    3.3. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég megbízásából egy harmadik személy (továbbiakban Közvetítő) adja le a Szolgáltatónak, az együttműködés feltételeit a Szolgáltató és a Közvetítő között megkötött szerződés szabályozza. Ebben az esetben a Szolgáltató nem köteles vizsgálni, hogy a harmadik személy jogszerűen képviseli-e a Vendéget.

     

    1. A Szerződés létrejötte, a foglalás módja, módosítása, értesítési kötelezettség

    4.1. A Vendég szóban, vagy írásban megküldött ajánlatkérésére a Szolgáltató ajánlatot küld. Az ajánlat elküldésétől Szolgáltató nyilatkozik, hogy ajánlatát meddig tartja fenn, az időpont lejártát követően a Szolgáltató ajánlati kötöttsége megszűnik.

    4.2. A Szerződés a Vendég írásban vagy szóban leadott foglalásának a Szolgáltató általi írásban megküldött visszaigazolásával jön létre, és így írásban megkötött Szerződésnek minősül. Szóban leadott foglalás, megállapodás, módosítás, vagy annak a Szolgáltató általi szóbeli visszaigazolása nem tekinthető szerződésnek.

    4.3.  A Szerződés automatikusan létrejön a Szolgáltató felületén (www.erlavilla.hu) történő online foglalási rendszer használatával. A Vendég, online foglalása leadásakor nyilatkozik arról, hogy a foglalás elküldésével egyidőben elfogadja a Szolgáltató ÁSZF-jében foglaltakat.

    4.4. A szállás-szolgáltatás igénybevételéről szóló Szerződés meghatározott időtartamra szól.

    4.4.1. Ha a Vendég a meghatározott időtartam lejárta előtt véglegesen elhagyja a szobát, a Szolgáltató jogosult a Szerződésben kikötött szolgáltatás teljes ellenértékére, amennyiben Felek ettől eltérően nem állapodnak meg. A lejárati idő előtt megüresedett szobát a Szolgáltató jogosult újra értékesíteni.

    4.4.2. A szállás-szolgáltatás igénybevételének Vendég által kezdeményezett meghosszabbításához a Szolgáltató előzetes hozzájárulása szükséges. Ebben az esetben a Szolgáltató kikötheti a már teljesített szolgáltatás díjának megtérítését.

    4.5. A Szerződés módosításához és/vagy kiegészítéséhez a Felek által aláírt írásbeli megállapodás szükséges.

     

    1. Árak

    5.1. A szálloda szobaárai a szállodai szobában, vagy a szálloda Recepción, vagy a www.erlavilla.hu weboldalon kerülnek kifüggesztésre/bemutatásra. Egyéb szolgáltatások árlistái az adott szállodai részlegeken (Étterem, Wellness) és/vagy a recepción állnak rendelkezésre.

    5.2. A Szolgáltató a meghirdetett árait előzetes bejelentés nélkül szabadon változtathatja.

    5.3. Az árak közlésekor a Szolgáltató megjelöli az árak adótartalmának (ÁFA, IFA) ajánlattételkor érvényes, törvény által szabályozott mértékét. A Szolgáltató a hatályos adó- törvény (ÁFA, IFA) módosulása miatti többletterheket, előzetes értesítés mellett, áthárítja a Szerződő félre.

    5.4. Aktuális kedvezmények, akciók, egyéb ajánlatok a www.erlavilla.hu lapon kerülnek meghirdetésre.

     

    1. Családi és egyéb kedvezmények

    6.1. A Szolgáltató a mindenkor aktuális családi vagy egyéb kedvezményeket az 5.4 pontban megjelölt honlapján ismerteti, teszi közzé.

     

    1. Fizetés módja

    7.1. A Szolgáltató a Szerződő fél részére nyújtott szolgáltatásainak ellenértékére legkésőbb az igénybevételt követően, a szállodából történő távozást megelőzően tart igényt, de egyedi megállapodás keretében adhat lehetőséget utólagos fizetésre is. A Szolgáltató jogosult az általa nyújtott szolgáltatások esetében részszámlát is kiállítani.

    7.2. A Szolgáltató a szolgáltatás Szerződés szerinti igénybevételének, és az ellenérték kiegyenlítésének biztosítékaként a) kérhet hitelkártya garanciát, amelynek során a megrendelt és visszaigazolt szolgáltatás ellenértéke a hitelkártya alapján a vendég bankszámláján zárolásra kerül, b) a Szolgáltató igényelhet előleget a megrendelt szolgáltatások egy részére vagy annak teljes egészére.

    7.3. A Szerződő fél számláját kiegyenlítheti HUF-ban, és/vagy

    a) EURO-ban. Az átszámítás, illetve számlázás ebben az esetben a Magyar Nemzeti Bank a Vendég érkezési napján érvényes hivatalos devizaárfolyamán történik.

    b) a Szolgáltató elfogad készpénzkímélő fizetési eszközöket (hitelkártya, továbbá külön szerződés alapján; kupon, voucher, stb.), melyek mindenkori aktuális listáját a vendég kérelme alapján a Szolgáltató közöl.

     

    7.4. A Szerződő fél (Vendég) kiegyenlítheti Szolgálatónál, a www.erlavilla.hu oldalon, online lefoglalt szolgáltatását kártyás online fizetéssel is (Simple Pay), amely kapcsán adatai megadását önként végzi és a foglalás összegének kiegyenlítésével tudomásul veszi a szerződéses állapot létrejöttét is.

    7.5. A Szerődő fél, amennyiben Szolgáltató internetes online fogalalási rendszerét használja (www.erlavilla.hu) a szolgáltatásokért az alábbi fizetési módokon fizethet: kártyás fizetés (Simple Pay), átutalás, előlegfizetés, SZÉP kártyás fizetés, utalványos fizetés.

    7.6. Szerződő az online foglalást indíthatja a kiválasztott lakosztály alolaláról, vagy kezdeményezheti a főoldalon elhelyezett "Online foglalás" gombra kattintva. A weboldalon kezdeményezett online foglalás esetében, Szolgáltató rendszere, a kiválaszott szobát azonnal foglalásba helyezi, amit a kiválaszott fizetési paraméterhez igazodva az alábbiak szerint tart.

     

    • Kártyás fizetés (Simple Pay): Szolgáltató online foglalási rendszere a foglalás rögzítéséről azonnal üzenetet küld, a fizetés státuszáról pedig a 3. személy által üzemeltetett Simple Pay rendszer informál. Amennyiben a foglalás sikeres fizetési tranzakció, a foglalás véglegesítésre kerül. Amennyiben nincs sikeres tranzakció a folyamat végén, Szolgáltató kiértesíti Szerződőt és alternatív fizetési módot kínál fel neki. Ha a fizetés végül 2 munkanap alatt megtörténik, a foglalás véglegesítésre kerül. Ha Szerződő 2 nap alatt nem tudja teljesíteni a fizetést, a kiválaszott lakosztály, a foglalás törlésre kerül Szerződő neve alól a foglalási rendszerben.

     

    • Átutalás: A foglalás összegének kiegyenlítésére Szerződőnek 2 munkanap áll rendelkezésére. Amennyiben Szerződő átutalása 2 napon belül nem érkezik meg, úgy foglalását automatikusan törli Szolgáltató online rendszere.

     

    • Előlegfizetés: A foglalás előleg összegének kiegyenlítésére Szerződőnek 2 munkanap áll rendelkezésére. Amennyiben Szerződő átutalása 2 napon belül nem érkezik meg, úgy foglalását automatikusan törli Szolgáltató online rendszere.

     

    • SZÉP kártyás fizetés: A foglalás összegének SZÉP kártyás kiegyenlítésére Szerződőnek 2 munkanap áll rendelkezésére. Amennyiben Szerződő befizetése 2 napon belül nem érkezik meg, úgy foglalását automatikusan törli Szolgáltató online rendszere.

     

    • Élmény utalványos fizetés: A foglalás összegének kiegyenlítésére Szerződőnek 2 munkanap áll rendelkezésére. A kiegyenlítés a felhasználni kívánt utalvány online bemutatásával történik. Szolgálató ellenőrzi az utalvány felhasználhatóságát és érvényesség esetén, véglegesíti a foglalást. Amennyiben Szerződő nem mutatja be 2 napon belül a foglalásra jogosító utalványt, úgy foglalását automatikusan törli Szolgáltató online rendszere.

     

    1. A szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei

    8.1. Az egyéni Vendég a szállodai szobát az érkezés napján 14:00 órától foglalhatja el (Check-in), és az utazás napján délelőtt 11:00 óráig (Check out) veheti igénybe. A Felek ettől eltérően külön is megállapodhatnak.

     

    1. Háziállatok

    9.1. A Szolgáltató szálláshelyén háziállatok nem fogad.

     

    1. A szerződés teljesítésének visszautasítása, a szolgáltatási kötelezettség megszűnése

    10.1. A Szolgáltató jogosult a szállás-szolgáltatásra szóló Szerződést azonnali hatállyal felmondani, így a szolgáltatások nyújtását megtagadni, ha:

    a) a Vendég nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésre bocsátott szobát, illetve a létesítményt

    b) a Vendég a szálláshely biztonságával, rendjével, annak alkalmazottaival kifogásolhatóan, durván viselkedik, alkohol, vagy drogok befolyása alatt áll, fenyegető viselkedést tanúsít

    c) a Vendég fertőző betegségben szenved

    d) a Szerződő fél nem teljesíti a Szerződésben meghatározott előleg, vagy részszámla-fizetési kötelezettségét a meghatározott időpontig.

    10.2. Amennyiben a felek közötti Szerződés „vis major” okokból nem teljesül, a szerződés megszűnik.

     

    1. Lemondási feltételek

    Amennyiben a szálloda ajánlatában más feltételt nem határozott meg, a lemondási és módosítási feltételek a következők:

    • a visszaigazolt érkezés napját megelőző 6-2 napon belüli elállás esetén a kötbér összege a szállásdíj 50%-a,
    • a visszaigazolt érkezés napját megelőző 48 órán belüli elállás esetén a kötbér összege a szállásdíj 100%-a.

    Amennyiben a Szerződő fél gazdálkodó szervezet (ideértve a gazdasági társaságokat, társadalmi szervezeteket, egyházakat, önkormányzatokat, önkormányzati intézményeket, állami szervezeteket és azok intézményeit, stb.), az elállás esetén esedékes kötbért akkor is a Szerződő fél/Megrendelő köteles a Szolgáltatónak megfizetni, ha a szállásdíjat egyébként a megrendelő nevében eljáró Vendég viseli közvetlenül.

    Ha a Szerződő fél a szállás szolgáltatások igénybevételét előlegfizetéssel biztosította, és az érkezési napon nem érkezik meg (írásos lemondás nem érkezik), a Szolgáltató a Szerződésben meghatározott mértékű megfizetett előleg teljes összegét kötbérként érvényesíti. Ebben az esetben a szállást a Szerződő fél részére az érkezési napot követő nap déli 12:00 óráig fenntartja, majd ezt követően a Szolgáltató szolgáltatási kötelezettsége megszűnik.

    Ha a Szerződő fél a szállás szolgáltatások igénybevételét előlegfizetéssel, hitelkártya garanciával, vagy más, Szerződésben foglalt módon nem biztosította, a Szolgáltató szolgáltatási kötelezettsége az érkezési napon helyi idő szerint 18:00 órát követően megszűnik.

     

    1. Elhelyezési garancia

    12.1. Amennyiben a Szolgáltató szállodája a Szerződésben szereplő szolgáltatásokat saját hibájából (pl. túltöltés, ideiglenes üzemeltetési problémák, stb.) nem tudja biztosítani, a Szolgáltató köteles a Vendég elhelyezéséről haladéktalanul gondoskodni.

     

    12.2.A Szolgáltató köteles;

    a) a Szerződésben szereplő szolgáltatásokat, az abban visszaigazolt áron, az ott kikötött időtartamra - vagy az akadályoztatás megszűntéig -egy másik, ugyanazon vagy magasabb kategóriájú szálláshelyen biztosítani/felajánlani. A helyettesítő szálláshely biztosításának valamennyi többletköltsége a Szolgáltatót terheli

    b) térítésmentesen egyszeri alkalommal telefonálási lehetőséget biztosítani a Vendég részére a szálláshely változásának közlésére

    c) ingyenes transzfert biztosítani a Vendég részére a felajánlott helyettesítő szálláshelyre való költözéshez, és az esetleges későbbi visszaköltözéshez

    12.3. Amennyiben a Szolgáltató ezen kötelezettségeinek maradéktalanul eleget tesz, illetve, ha a Vendég a számára felajánlott helyettesítő szálláslehetőséget elfogadta, utólagos kártérítési igénnyel a Szerződő fél nem élhet.

     

    1. A vendég betegsége, halála

    13.1. Amennyiben a szállás szolgáltatás igénybevételének kezdetekor, illetve itt tartózkodás alatt a vendég megbetegszik a szálloda vezetősége kéri a bent lakó többi vendég érdekeit szem előtt tartva, a szállodai tartózkodás megrövidítést. A fenn álló esetben minden alkalommal belső jegyzőkönyv kerül felvételre, mely a vendég aláírása nélkül is érvényes. Amennyiben a figyelmeztetés ellenére a vendég a későbbi elutazást választja, a szállodában történő hasonló megbetegedésért a szálloda nem vállal felelésséget.A vendég által felhasznált szolgáltatások idő arányos fizetendőek.

    13.2. Amennyiben a szállás-szolgáltatás igénybevételének időtartama alatt a Vendég megbetegszik, és maga nem képes saját érdekében eljárni, a Szolgáltató orvosi segítséget ajánl fel.

    13.3. A Vendég betegsége/halála esetén a Szolgáltató költségkompenzációra tart igényt a beteg/elhunyt hozzátartozója, örököse, illetőleg a számlafizetője részéről; az esetleges orvosi és eljárási költségek, az elhalálozást megelőzően igénybevett szolgáltatások ellenértékének, és a betegség/haláleset kapcsán a felszerelések, berendezési tárgyakban keletkezett esetleges károk tekintetében.

     

    1. A Szerződő fél jogai

    14.1. A Szerződés értelmében a Vendég jogosult a házirend betartásával a megrendelt szobának és a hozzá tartozó szolgáltatások igénybe vételére. A vendég a szálloda egyéb létesítményeinek rendeltetésszerű használatára is jogosult, az ott elhelyezett házirend betartásával. Egyéb szolgáltatások igénybe vételére is jogosult, a külön díjjegyzékben feltüntetett árak megfizetésekor.

    14.2. A Vendég a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások teljesítésével kapcsolatban panasszal élhet a szálláshelyen való tartózkodás időtartama alatt. A vendég panaszát jogosult a Vendégkönyvbe bejegyezni, vagy kérheti Szolgáltatót jegyzőkönyv felvételére. A panasz kivizsgálására Szolgáltató kötelezettséget vállal.

     

    1. A Szerződő fél kötelezettségei

    15.1. A Szerződő fél köteles a Szerződésben megrendelt, valamint a ténylegesen igénybe vett szolgáltatások (éttermi fogyasztás, minibár, wellness kezelés, stb.) ellenértékét a szolgáltatás igénybevételekor, vagy legkésőbb a szállodából való távozáskor (chek-out) kiegyenlíteni, kivéve, ha a felek ettől eltérően állapodtak meg.

    15.2. A Vendég saját ételt-italt nem hozhat be a szálloda vendéglátó egységeibe.

    15.3. A Vendég a szállodába gyúlékony eszközt nem vihet be és a belső helyiségekben nem dohányozhat.

    15.4. A Vendég – amennyiben a Wellness szolgáltatásait igénybe veszi – köteles a létesítmény házirendjét betartani. A házirend a wellness részlegben került kifüggesztésre.

     

    1. A Szerződő fél kártérítési felelőssége

    A Vendég mindazon károkért és hátrányokért felelős, melyeket a Szolgáltató vagy harmadik személy a Vendég, vagy kísérője, vagy az ő felelőssége alá tartozó más személyek hibájából elszenved. E felelősség akkor is fennáll, amennyiben a károsultnak jogában áll kárának megtérítését közvetlenül a Szolgáltatótól igényelni.

     

    1. A Szolgáltató kötelezettsége

    A Szolgáltató köteles;

    a) a szerződés alapján megrendelt szállás és egyéb szolgáltatást az érvényes előírások, szolgáltatás standard-ek szerint teljesíteni

    b) a vendég írásos panaszát kivizsgálni és a probléma kezeléséhez szükséges lépéseket megtenni, melyet köteles írásban is rögzíteni.

     

    1. A Szolgáltató kártérítési felelőssége

    18.1. A Szolgáltató felelősséget vállal minden olyan, a Vendéget ért kárért, mely a létesítményen belül, a Szolgáltató, vagy annak alkalmazottai hibájából következett be.

    18.2. A Szolgáltató felelőssége nem terjed ki azokra a káreseményekre, amelyek a Szolgáltató alkalmazottainak és vendégeinek körén kívül eső elháríthatatlan ok miatt következtek be, vagy azokat a vendég maga okozta.

    18.3. A Szolgáltató kijelölhet olyan helyeket a szállodában, ahová Vendég nem léphet be. Az ilyen helyeken történt esetleges kárért, sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.

    18.4. A bekövetkezett kárt a Vendégnek köteles azonnal a Szállodának bejelenteni és minden szükséges adatot a szálloda rendelkezésére kell bocsátania, amely a káreset körülményeinek tisztázásához, esetleg a rendőrségi jegyzőkönyv felvételéhez/rendőrségi eljáráshoz szükséges.

    18.5. A Szolgáltató a szállodai szobában széft biztosit a vendég részére, melynek használatára vonatkozó tájékoztató a széf mellett található. A széfet a Vendég kizárólagosan kezeli, ezért az ott tárolt értéktárgyakért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

     

    1. Vis major

    Azon ok, vagy körülmény (például: háború, tűz, árvíz, időjárásbeli viszontagság, áramhiány, sztrájk bekövetkezése), amely felett a félnem bír ellenőrzéssel (vis major), bármely felet felmentik a Szerződésből eredő kötelességeik teljesítési alól, amíg ezen ok vagy körülmény fennáll. A felek egyetértenek abban, hogy minden tőlük telhetőt megtesznek, hogy ezen okok és körülmények bekövetkeztének lehetőségét a lehető legalacsonyabb szintre szorítsák, és az ezáltal okozott kárt vagy késedelmet a lehető leghamarabb helyrehozzák.

     

    1. A felek jogviszonyában alkalmazandó jog, eljáró bíróság

    A Szolgáltató és a Szerződő fél közötti jogviszonyra a magyar Polgári Törvénykönyv rendelkezései az irányadóak. A szolgáltatási szerződésből eredő bármely jogvita lefolytatására a szolgáltatás helye szerint bíróság, értékhatártól függően az Egri Városi Bíróság, illetve a Heves megyei Bíróság kizárólagosan illetékes.

    Pihenjen luxus környezetben!

    Foglalja le szállását még ma és élvezze a pihenést, töltődjön fel Ön is az Erla Villa felnőttbarát élményeivel!

    Iratkozzon fel hírlevelünkre

    és értesüljön elsőként speciális ajánlatainkról!

    Erla Villa Eger

    Az Erla Villa, Eger történelmi belvárosában, egy csendes kis mellékutcában található. A különleges felnőttbarát Villa egész évben ideális helyszínt biztosít a minőségi pihenésre vágyóknak. A házban 14 különleges hangulatú, stílusú, gondosan megtervezett és egyedien berendezett luxus lakosztály található, amelyek dizájnját a modern és barokk stílus ötvözete jellemzi.

    Elérhetőségeink

    © 2024 Erla Villa | One Online